četrtek, 9. april 2015

99. dan: Pozornost 20

Ko si slabe volje, kličeš po pozornosti, medtem pa, ko si dobre volje je ne potrebuješ, saj si dovolj sam sebi. Prav tako ko si dobre volje, imaš občutek, da vsem ugajaš in te sploh ne zanima kaj drugi mislijo o tebi. To ni preverjeno za večino ljudi, ampak govorim in lastnih izkušenj in opažanj na sebi.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila predvidevati, da ko sem dobre volje, da ne potrebujem pozornosti, takrat ko sem slabe pa jo. Ko se zavem, da predvidevam, da ko sem dobre volje, da ne potrebujem pozornosti, takrat ko sem slabe pa jo, se ustavim in diham. Zavedam se, da ko sem dobre volje, da lažje premagujem pasti vsakdana, medtem pa ko sem slabe volje pa bi bilo bolje, da bi se osamila in predelala vse probleme, kateri me pestijo, namesto dasilim v družbo iniščem pozornost, katere ne bom dobila, če pa jo že bom, bo drugačna kot jo želim in potrebujem. Zavezujem se, da ko sem slabe volje se osamim in v osami predelam svoje misli, katere so privedle do mojega stanja.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila iskati pozornost, ko sem bila slabe volje. Ko se zavem, da iščem pozornost, ko sem slabe volje, se ustavim in diham. Zavedam se, da ravno, ko sem slabe volje iščem pozornost povsod, saj upam, da se bodo ljudje pogovarjali z mano in me ujčkali po rokah, medtem ko bom jih žalila in poniževala in izsiljevala. Zavezujem se, da se poizkušam izogibati ljudem, ko sem slabe volje.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila razmišljati, da je moje iskanje pozornosti sedaj, pogojeno s pomanjkanjem pozornosti v mladosti. Ko se zavem, da razmišljam, da je moje iskanje pozornosti sedaj, pogojeno s pomanjkanjem pozornosti v mladosti, se ustavim in diham. Zavedam se, da to, da mi je v mladosti primanjkovalo pozornosti je samo moje razmišljanje in dojemanje sveta. Zavezujem se, da ne razmišljam o preteklosti in kako potrebujem zaradi pomanjkanja pozornost v mladosti sedaj toliko več pozornosti, ampak živim ta trenutek.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila videti sestro kot nekaj, kar jemlje pozornost mojih staršev name, namesto da bi to izkoristila in naredila tako, da bi ona in starši imeli pozornost na meni zaradi lepega obnašanja do nje. Ko se zavem, da vidim sestro kot nekaj, kar jemlje pozornost mojih staršev name, namesto da bi to izkoristila in naredila tako, da bi ona in starši imeli pozornost na meni zaradi lepega obnašanja do nje, se ustavim in diham. Zavedam se, da z grdim obnašanjem do sestre sem dobila pozornost starševin sestre, vendar je imel nasprotni učinek, saj so se me začeli izogibati in vedno bolj se posvečati njej, ter vedno manj meni. Zavezujem se, da pozabim preteklost in živim ta trenutek.

Ni komentarjev:

Objavite komentar