ponedeljek, 6. april 2015

96 dan: Pozornost 17

Ko si z nekom, lahko tudi samo prijatelj, vendar v kar pogostih stikih se lahko zgodi nekaj, kar sploh ni dobro za osebe, katere tako kot jaz, še niso dovolj čustveno stabilne. Tako se mi pojavlja, da ljudi s katerimi se pogosto in več kot običajno družim, da se na te osebe navežem. Do njih začnem gojiti čustva in postanem nekako odvisna od njihove pozornosti in družbe. Najslabše je, če ta navezanost traja dalj časa in se konča kar v enem trenutku, brez pojasnila. 
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila preveč, tudi čustveno se navezati na osebe, s katerimi se bolj pogosto družim. Ko se zavem, da se preveč, tudi čustveno navežem na osebe, s katerimi se bolj pogosto družim, se ustavim in diham. Zavedam se, da pogosto druženje z določenimi osebami še ne pomeni, da mi je potrebno ali moram vzpostaviti kakršenkoli odnos, sploh ne čustven. Zavezujem se, da nimam potrebe po navezovanju globljih odnosov z ljudmi, s katerimi se pogosto družim.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila reagirati, ker sem dobila od osebe premalo pozornosti, ker sem navajena na več njene pozornosti tekom dneva v zadnjem času. Ko se zavem, da reagiram, ker sem dobila od osebe premalo pozornosti, ker sem navajena na več njene pozornosti tekom dneva v zadnjem času, se ustavim in diham. Zavedam se, da ne bi smela reagirati na pomanjkaje pozonosti na tak način in sicer tako, da sem začela "preklinjati" in delati v nasprotju z njenimi prošnjami, ter nenazadnje jo čisto izriniti z neprimernimi in grobimi besedami od sebe. To sem naredila iz več razlogov, ker se bojim, da bi postala resnično odvisna od druženja s to osebo, ker sem želela več pozornosti te osebe, sem ji hotela nagajati, ter sem želela videti njene reakcije, ki pa jih ni bilo. Torej sem delala eno stvar iz več različnih razlogov, ki so si nasprotujoči. Zavezujem se, da predelam reakcije do neke osebe, preden začnem resnično si delati škodo s kontradiktornimi reakcijami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar