nedelja, 22. marec 2015

81. dan: Pozornost 3

Moje drugo samoodpuščanje se je glasilo: 

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila imeti željo po pozornosti oseb nasprotnega spola, katere so mi všeč in bi jih lahko sprejela kot partnerja.

Na vse pretege namreč išče nekoga, ki bi me podpiral pri mojih željah in potrebah, katere nočem in ne znam izpolniti sama, ter se trudim, da ne bi bila več samska, ampak da bi si našla enega partnerja, kar pa s trenutnim mišljenjem in razmišljanjem ni mogoče.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila iskati partneja, čeprav vem, da še nisem dovolj čustveno stabilna, da bi razmišljala o partnerski vezi. Ko se zavema, da iščem partnerja, čeprav vem, da še nisem dovolj čustveno stabilna, da bi razmišljala o partnerski vezi, se ustavim in diham. Zavedam se, da imam veliko problemov sama s seboj in da jih moram prvo razčistiti pri sebi, šele nato pa lahko pričnem z iskanjem partnerja, katerega si tako želim. Zavezujem se, da pričnem z iskanjem partnerja ko bom dovolj čustveno stabilna.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila imeti potrebo po tem, da povečano komuniciram z ljudmi nasprotnega spola, ki me privlačijo. Ko se zavem, da imam potrebo po tem, da povečano komuniciram z ljudmi nasprotnega spola, ki me privlačijo, se ustavim in diham. Zavedam se, da imam strahove, da ne bom našla primernega partnerja in ostala sama, samo zato, ker se nimam sama dovolj rada. Ko bom prešla to fazo, potem ne bom potrebovala, pozornosti drugih, saj bom si jo lahko dala sama sebi dovolj. Prav tako mi ne bo več dolgčas. Zavezujem se, da se prepustim toku dogajanj in se imam rada samo sebe.

Odpustim si, da sem sprejela in is dovolila razmišljati, da potrebujem druge, da me bodo imeli radi, čeprav sama sebe ne bom imela rada. Ko se zavem, da razmišljam, da potrebujem druge, da me bodo imeli radi, čeprav sama sebe ne bom imela rada, se ustavim in diham. Zavedam se, da če se ne bom imela rada sama sebe, me ne bo nihče imel rad, saj samo s tem, ko imam rada samo sebe naredim največ zase. Veliko ljudi misli, da imeti rad samega sebe, da je to egoistično dejanje, vendar če nimaš rad sebe, ter pričakuješ od drugih, da te imajo radi, je to še bolj egoistično. Zavezujem se, da ne silim in ne delujem tako, da me imajo drugi radi, če se nimam rada sama sebe.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila vsiljevati drugim, da se pogovarjajo z mano samo zato, ker iščem pozornost, mi je dolgčas, se mi ne da delati nič drugega in podobno, kar bi lahko rešila že sama, če bi se imela rada in si posvečala dovolj pozornosti. Ko se zavem, da vsiljujem drugim, da se pogovarjajo z mano samo zato, ker iščem pozornost, mi je dolgčas, se mi ne da delati nič drugega in podobno, kar bi lahko rešila že sama, če bi se imela rada in si posvečala dovolj pozornosti, se ustavim in diham. Zavedam se, da je moj problem ta, da ne prenesem sama sebe, se nimam rada, si ne posvečam dovolj pozornosti, vse to pa zato, da od drugih slišim lepe besede, pohvale in podobne stvari, ki jih nisem bila deležna v družini. Zavezujem se, da prepoznam svoje prave in realne lastnosti in se vidim takšno kot sem v resnici, ne pa takšno, kot me vidijo drugi.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila da so mi drugi vsiljevati njihovo mnenje in kako sem nič vredna, lena, neumna in podobno. Ko se zavem, da so mi drugi vsiljevali njihovo mnenje in kako sem nič vredna, lena, neuna in podobno, se ustavim in diham. Zavedam se, da to je samo njihovo mnenje, ter so me na tak način skušali opozoriti in spodbuditi, da delam drugače, kot sem delala do takrat, ko so to omenili, venar sem jaz to vzela za nekaj grdega in nadaljevala z istimi vedenjskimi vzorci. Zavezujem se, da premislim kaj je želel človek povedati z negativnimi besedami, mogoče je ravno drugo, kot je slišati.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila da se počutim dobro, ko me ljudje nasprotnega spola hvalijo, da kako sem lepa, pametna in podobno, ker teh besed nisem navajena in jih rada slišim, zato pa iščem pozornost pri ljudeh, pri katerih se čutim sprejeta in mi dajo vedeti, da sem jim enakovredna in mi ne govorijo negativnih besed. Ko se zavem, da se počutim dobro, ko me ljudje nasprotnega spola hvalijo, da kako sem lepa, pametna in podobno, ker teh besed nisem navajena in jih rada slišim, zato pa iščem pozornost pi ljudeh, pri katerih se čutim sprejeta in mi dajo vedeti, da sem jim enakovredna in mi ne govorijo negativnih besed, se ustavim in diham. Zavedam se, da iščem potrditev določenih lastnosti, za katere nisem prepričana da jih imam, ali pa so me drugi prepričevali da jih nimam, pri ljudeh, ki so mi simpatični in upam na njihovo pozornost, podporo in odobravanje. Zavezujem se, da se imam rada sama sebe, ter sama pri sebi odkrijem resnične moje lastnosti in jih pokažem ali skrijem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar