torek, 3. marec 2015

67. dan: Ko se ti utrga

Oziroma ko vsak dan doživiš en čisto simpl in preprost mindfuck, no, no, moram zaradi vas malo lepše se izrazit, ko um hoče prevzeti vajeti in ne veš kaj bi rad. No takrat se zgodi, da spet moje misli zaidejo na stara pota, ko mi v glavi odmeva star napev: "Hočem umret". In trenutno se mi to dogaja. Ne vam ali sem preveč spočita ali preveč utrujena, ampak meni se dogaja na polno. Ne skrbite, ne iščem pozornosti, ampak moram to praviti iz sebe, sama. 
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila da um prevzame vajeti nad telesom. Ko se zavem, da um prevzame vajeti nad telesom, se ustavim in diham. Zavedam se, da se to dogaja, ker nisem pozorna na dihanje in me še velikokrat premami um. Zavezujem se, da bom več dihala in se posvečala svojemu telesu.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila se basati z bomboni ravno ko je bilo najhuje in sem s tem tlačila svoje občutke. Ko se zavem, da se bašem z bomboni ravno ko je najhuje in s tem tlačim svoje občutke, se ustavim in diham. Zavedam se, da bomboni ne bodo izboljšali situacije, ampak jo samo poslabšali. Zavezujem se, da zmanjšam količino bombonov in drugih sladkarij na minimum.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila jesti tako pozno, saj me je odklop utrudil in zlakotil. Ko se zavem, da jem tako pozno, saj me je odklop utrudil in zlakotil, se ustavim in diham. Zavedam se, da pozne večerje niso dobre zame in moje zdravje, namesto tega bi bilo bolje, da pijem vodo. Zavezujem se, da večerjam prej, ne pa tik pred spanjem, čeprav hodim pozno spat.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila, da sem se privedla do odklopa z nekaj malenkostimi, ki so pripomogle k temu. 

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila se utruditi toliko, da ne nadziram več svojega telesa, vendar um ni utrujen in dela po svoje.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila biti v umu in ga spodbujati, da prične z delovanjem.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila jeziti se na ljudi okoli mene, kateri so me spravili v slabo voljo in so drugačnega mišljenja kot jaz.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila se cel dan basati z bomboni, ki spodbujajo um.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila s temi malenkostimi pripeljati sebe do odklopa, ki sem ga tokrat na srečo hitro umirila. Ko se zavem, da z malenkostimi pripeljem sebe do odklopa, ki sem ga tokrat na srečo hitro umirila, se ustavim in diham. Zavedam se, da če bi bila bolj pozorna preko dneva na te in podobne malenkosti ne bi prišlo do tega in bi energijo, ki se je porabila v tem odklopu lahko porabila za kaj drugega. Zavezujem se, da bom bolj pozorna nase in na to kaj počnem preko dneva.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila sredi odklopa zaradi nemoči uporabiti izraz "Hočem umret", čeprav tega ne želela in nimam potrebe po tem. Ko se zavem, da sem sredi odklopa zaradi nemoči uporabila izraz "Hočem umret", čeprav tega ne želela in nimam potrebe po tem, se ustavim in diham. Zavedam se, da sem nemočna samo kadar in če želim biti nemočna. Zavezujem se, da sem močna in ne mislim več na smrt in ne govorim več o smrti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar