ponedeljek, 2. marec 2015

66. dan: Beseda zanimivo sproži plaz vprašanj

V družbi par ljudi smo se pogovarjali o živalih in eden izmed njih me vpraša katera žival mi je najbolj všeč. Odgovorim da labod, v tistem pa od neke druge osebe slišim, da tista oseba čisto potiho reče zanimivo. Potem sem to osebo pričela spaševati kaj ta beseda zanimivo pomeni, zakaj jo je izgovorila, kaj je hotela z njo povedati in tako dalje vendar ta oseba ni imela nič pametnega za povedati, zato sem silila še bolj vanjo in hotela zvedeti zakaj, saj se mi je zdelo, da nekaj skiva pred mano. Prav tako je ta oseba našla tudi neke izgovore, kateri so se mi zdeli otročji. 
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila sklepati, da beseda zanimivo pomeni še več kot samo zanimivo. Ko se zavem, da sklepam, da beseda zanimivo pomeni še več kot samo zanimivo, se ustavim in diham. Zavedam se, da je mogoče oziroma verjetno resnično videl samo zanimivost v tem, kar sem mu povedala in nič drugega. Zavezujem se, da če nekdo pove nekaj, ter če na vprašanje zakaj je to rekel ne da pravega odgovora, da ne silim več vanj, saj je bilo to kar je rekel to kar je mislil povedati.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila siliti v osebo, ker mi ni odgovorila na vprašanje tako, kot sem si sama zadala, da mi bo odgovorila, oziroma mi povedala nekaj konkretnega. Ko se zavem, da silim v osebo, ker mi ni odgovorila na vprašanje tako, kot sem si sama zadala, da mi bo odgovorila, oziroma mi povedala nekaj konkretnega, se ustavim in diham. Zavedam se, da če ne more mi povedati nič konkretnega, da ne išče izgovorov ker bi nekaj skrivala pred mano, saj kolikor sem spoznala to osebo tega ne počne, saj je zelo odprta in pove kar misli. Zavezujem se, da v to osebo ne silim več, saj če bo kaj mi hotela povedati, mi bo sama od sebe brez siljenja vanjo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila predvidevati, da molk in izmikanje pomeni laž. Ko se zavem, da spredvidevam, da molk in izmikanje pomeni laž, se ustavim in diham. Zavedam se, da niso vsi taki kot jaz, ko se izmikam ali molčim, ko nočem nekaj povedati, kar se bojim povedati in raje skrivam pred drugimi. Zavezujem se, da ne bom silila v človeka, ki molči ali se izmika, saj samo on ve zakaj to počne.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila molčati ali izmikati se določeni temi, katere nisem hotela deliti z drugimi, ker me je bilo ali strah ali sram tega. Ko se zavem, da sem molčala ali se izmikala določeni temi, katere nisem hotela deliti z drugimi, ker me je bilo ali strah ali sram tega, se ustavim in diham. Zavedam se, da z molkom in izmikanjem še bolj prisiliš ljudi, da drezajo vate in te sprašujejo po razlogih za tako obnašanje. Zavezujem se, da če imam problem, ne začnem niti govoriti o njemu, ker tako mi ne bo potrebe po skrivanju informacij, katere si ne želim deliti z drugimi.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila misliti, da beseda zanimivo v sebi skriva še kakšen drug, globlji pomen, katerega sem želela odkriti. Ko se zavem, da mislim, da beseda zanimivo v sebi skriva še kakšen drug, globlji pomen, katerega sem želela odkriti, se ustavim in diham. Zavedam se, da razmišljam kot ženska, ki išče v vsaki besedi globlji pomen, besedo pa je izgovoril moški, ki pa razmišlja drugače kot ženska. Zavezujem se, da ko govorim z moškim upoštevam, da razmišlja in govori drugače kot ženske.

Ni komentarjev:

Objavite komentar