nedelja, 15. februar 2015

51. dan: Pregled mojih miselnih vzorcev 5

Bila sem na enem dogodku. Ker sem bila spet sama sebi tečna, sem v času, ko sem lahko se umaknila drugam od množice ljudi in tistih s katerimi sem na dogodku sedela. Raje sem bila v družbi simpatičnih deklic, katere so bile še zelo mlade. Ker je bila glasba za normalen pogovor preglasna, sem jim dala svoj telefon in so gledale albume na fabebooku in to same in so jim bile fotografije celo všeč. Da, objavljam večinoma fotografije narave, zato so bile fotografije primerne tudi zanje. 
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila biti sama sebi tečna. Ko se zavem, da sem sama sebi tečna, se ustavim in diham. Zavedam se, da je bilo za moje stanje krivo več dejavnikov, tako zunanji, kot notranji/osebni. Zavezujem se, da me zunanji dejavniki ne spravijo v slabo stanje.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila da sem očitala pošiljatelju sporočila, ki sem ga dobila na telefon, da mi je uničil dan. Ko se zavem, da sem očitala pošiljatelju sporočila, ki sem ga dobila na telefon, da mi je uničil dan, se ustavim in diham. Zavedam se, da nihče mi ne more uničiti dneva, če sama tega nočem. To se mi je zgodilo, ker sem na to sporočilo čustveno reagirala. Takega sporočila od te osebe na ta dan sploh nisem pričakovala, saj ponavadi če mi že pošlje, pošlje v nedeljo zvečer, ne pa v soboto popoldne. Vsak človek ima svobodno voljo in lahko mi pošlje sporočilo in kliče, kadar ima voljo in čas početi, seveda ob spodobnem času. Zavezujem se, da se ne obremenjujem glede časa sprejema sporočila in če nočem mi nihče ne more uničiti dneva.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila iskati samoto, vendar obenem iskati pozornost pri nekih osebah, ki so veliko mlajše od mene in bi bila lahko jim mama. Ko se zavem, da iščem samoto, vendar obenem iščem pozornost pri nekaterih osebaj, ki so veliko mlajše od mene in bi bila lahko jim mama, se ustavim in diham. Zavedam se, da hkratno iskanje miru in pozornosti ni normalno, saj je tako stanje povzročilo stanje v keterem klepetamo preko spleta, saj smo obenem sami in v družbi drugih in je komunikacija na tak način lažja kot komunicianje v živo. Prav tako so otroci manj obremenjeni s problemi in primerjavami in lažje sprejmejo sočloveka, kot odrasli, ki se jim določeno početje zdi nesprejemljivo. Z najmlajšo sve razvili preprost način komunikacije, ki je bil učinkovit, ko ni bilo na telefonu, kjer je gledala vse fotografije tako, kot mora biti, me je samo pogledala in sem vedela, da moram pogledat kaj je narobe. Ni šlo za telepatijo ali intuicijo, ampak komunikacijo. Zavezujem se, da ne bom več bežala od ljudi mojih let in več komunicirala osebno z njimi, saj bi moralo biti še bolj enostavno komunicirat kot z otroci. 

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila ne aktivno sodelovati pri dogajanju na dogodku. Ko se zavem, da ne aktivno sodelujem pri dogajanju pri dogodku, se ustavim in diham. Zavedam se, da se od določenih aktivnostih počutim nelagodno in raje pri njih ne sodelujem. Fotografirati se nisem hotela, ker sem malo pred tem jokala in bi bilo na fotografiji to zelo očitno, prav tako tudi druge stvari mi niso bile všeč, ker če se ti mora nekaj zgoditi, se ti bo tudi brez kakršnegakoli dodatka, ki bi ti prinesel srečo ali kaj podobnega. Sem se pa pustila prepričati in sem šla plesat z eno osebo, čeprav sem se branila na začetku. Zavezujem se, da če ne mislim aktivno sodelovati, se podobnih dogodkov ne udeležim več.

Ni komentarjev:

Objavite komentar