torek, 10. februar 2015

47. dan: Pregled mojih miselnih vzorcev 2

In še vedno opažam, da se trmim zaradi stvari, ki sploh niso pomembne, oziroma sem samo jaz na slabšem. Da sem še vedno ljubosumna na neko osebo, ker ima partnerja jaz pa sem samska in še in še bi se našlo.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila tmiti se zaradi nepomembnih stvari. Ko se zavem, da se trmim zaradi nepomembnih stvari, se ustavim in diham. Zavedam se, da takšno trmljenje ne prinese nikomur nobene koristi, prej škodo. Zavezujem se, da se ne trmim več.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila biti ljubosumna na neko določeno osebo. Ko se zavem, da sem ljubosumna na neko določeno osebo, se ustavim in diham. Zavedam se, da ko bom dovolj čustveno stabilna, si bom lahko tudi sama našla najboljšega partnerja zase, seveda potem, ko bom sama sebi že najboljši partner. Zavezujem se, da bom postala sama sebi najboljši partner.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila se trmariti zaradi ljubosumja. Ko se zavem, da se trmarim zaradi ljubosumja, se ustavim in diham. Zavedam se, da trmljenje zaradi ljubosumja je odveč in neuporabno pa tudi preveč otročje za ljudi mojih let. Na ta način iščem pozornost drugih, saj oseba na katero sem ljubosumna že ima to pozornost. Zavezujem se, da se ne trmim več zaradi ljubosumja in iskanja pozornosti.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila do dotične osebe čutiti ljubosumje zaradi tega, ker spelje pozornost oseb, ki mi nekaj pomenijo nase. Ko se zavem, da do dotične osebe čutim ljubosumje zaradi tega, ker spelje pozornost oseb, ki mi nekaj pomenijo, se ustavim in diham. Zavedam se, da to ljubosumje traja že predolgo in me ovira na poti sprememb. Ko ne bom več čutila ljubosumja bom lahko delovala tako, da se ne bom ozirala na druge in ne bom potrebovala pozornosti, ker bom imela dovolj svoje pozornosti. Zavezujem se, da ne bom ljubosumna na druge, saj lahko sama sebi podarim dovolj pozornosti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar