petek, 2. januar 2015

10. dan - Prvi vlog

Danes sem posnela svoj prvi vlog in ja, bila sem živčna. Po nekaj besedah mi je steklo, je vsa ta napetost izginila, vendar šele po dobrih 4 minutah 8 minut dolge objave je resnično steklo, kot bi bilo treba. To snemanje me je spravilo iz hiše in tako sem naredila en lep sprehod. Vendar sem imela hude težave. Stiskalo me je v prsih, kot da bi naredila najhujši prekršek na svetu. Čez čas sem bila v takem stanju, da sem bila na robu solz, komaj dihala, in videla, kot da bi imela še očala pred očmi, megleno in kot da bi mi lasje oz mucke bile v očeh, ter plavale okoli, ter tudi videla sem bleščeče pikice, ki so se mi bliskale. Da, bilo je hudo. To stanje sem zmanjšala z dihanjem in pričela s samoodpuščanjem, ki mi je pomagalo. Ker na sprehodu nisem mogla naredit vsega samoodpuščanja zaradi beganja v um, ga moram narediti sedaj.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila, da me premaga živčnost, čeprav je isto, kot če bi govorila sama sebi.

Odpustim si, da sem sprejela in si nisem dovolj zaupala preden sem odšla na snemanje, saj sem milsila, da še nisem pripravljena na ta podvig, ker se vse skupaj dogaja tako hitro.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila, da sem pričela paničarit, oziroma sem se prepustila paniki. Panika naj bi bila tiščanje v prsih in vse ostalo, kar se mi je dogajalo potem, ko sem že posnela video. V tem času sem se kolikor sem lahko se posvetila dihanju, vendar vseeno sem prevečkrat uspela zaiti v um.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila biti v umu, saj če ne bi bila, me ne bi zajela panika in bi bil to lep sprehod, ne pa skoraj samomučenje.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila misliti, da nisem dovolj dobra, ter da video ne bo dovolj dober. To je povzročilo paniko. 

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila, da se nisem samo-sprejela, saj je to privedlo do panike. 

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila prevečkrat zaiti v um in se ne osredotočati na dihanje, saj bi to zmanjšalo paniko.

Zavezujem se, da od sedaj naprej si bom z vsakim dnem trudila se samo-sprejeti in si zaupati, ter se v takem primeru, kot sem ga imela danes posvetiti dihanju in samo-odpuščanju.

Ni komentarjev:

Objavite komentar