petek, 22. september 2017

184. dan: Izobrazba in delo - Prvi tedni

Nekaj časa imam zaposlitev in sedaj že ugibam, ali jo bom imela še nekaj časa, ali bo konec s pogodbo o zaposlitvi. S koncem meseca se mi namreč poteče pogodba. Vendar v meni se bojujeta dve strani. Želja po ostati zaposlena in napredovati oz zamenjati delovno mesto z mestom, ki si ga bolj želim in naveličanost zaradi zgodnjega vstajanja oziroma nočnega dela.



Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila biti naveličana, ker nisem navajena zgodnjega vstajanja oziroma nočnega dela, ter niti dela po 8 h na dan. Ko se zavem, da sem naveličana, ker nisem navajena zgodnjega vstajanja oziroma nočnega dela, ter niti dela po 8 h na dal, se ustavim in diham. Zavedam se, da prvi dnevi, tedni, tudi meseci so najtežji. Potrebno se je uvajati na novo delo, novo delovno mesto, nove sodelavce in biti sorazmerno hiter, kar jaz nisem ravno najbolj hitra. Zato se je najbolje sprijazniti s tem. Zavezujem se, da ko opazim, da sem naveličana in utrujena se ustavim in diham, če sem doma grem počivat, v naravo, naredim nekaj, da zamotim svoje misli, ter izboljšam svoje počutje.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila se počutiti neprijetno, ko pomislim na delo in odhod v službo. Ko se zavem, da se počutim neprijetno, ko pomislim na delo in odhod v službo, se ustavim in diham. Zavedam se, da se mi to dogaja, ker sem od dela še utrujena in imam nov delovni in bio ritem, ki se bo verjetno kmalu uredil, da ne bo tak problem zgodaj vstajati ali zgodaj iti spat, oziroma pozno, zjutraj iti spat. Vsako delo ima pluse in minuse in pri meni je na račun različnega vstajanja, bom dobila plačo, ki si jo do sedaj nisem uspela še prislužiti kot samostojna podjetnica. Zavezujem se, da ko se začnem počutiti neprijetno ob misli na delo, se ustavim in diham, zavedam se da v zameno za moje delo mi dajo plačilo, zato se trudim po vseh močeh, da mi uspe.

Ni komentarjev:

Objavite komentar