sobota, 5. november 2016

165. dan: Zaljubljena v slavno osebo

V prejšnjem blogu sem se dotaknila, točke o zaljubljenosti v slavno osebo. Kako lahko se je zaljubiti v osebo, ki jo vidimo kar naprej, je vsa urejena in idealna. Vendar ravno zaadi tega, če smo samo zatrapani vanjo jo težje pozabimo. Vendar kaj, ko se sploh ne bi zacopali v znane osebe. In kdo sploh so znane osebe? Kaj sploh vidimo na njih in kaj je tisto, kar nas prevzame? Če pogledamo podrobno, to kmalu ugotovimo, ter vidimo, da so te osebe naša ogledala, pri katerih nas privlači tisto, kar nam je že tako všeč, ter odbija tisto, kar ne maramo pri sebi.



Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila videti slavno osebo kot nekoga več, nekoga boljšega, ter se samo zaradi tega zaljubiti vanje. Ko se zavem, da vidim slavno osebo kot nekoga več, nekoga boljšega, ter se samo zaradi tega zaljubiti vanje, se ustavim in diham. Zavedam se, da so tudi znane osebnosti ljudje in imajo svoje probleme, težave, izzive in živijo tudi tako kot mi. Zato, niso nekaj več in boljši od nas, pač samo so se znašli in jih zato pozna več ljudi, ter imajo več denarja kot ostali ljudje. Zavezujem se, da vse ljudi sprejmem enakovredne sebi, ter se samo zaradi njihovega statusa ne zaljubim vanje.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila misliti, da je ljubiti znano osebo nekaj posebnega, da ima nekaj več kot drugi ljudje. Ko se zavem, da mislim, da je tljubiti znano osebo nekaj posebnega, da ima nekaj več kot drugi ljudje, se ustavim in diham. Zavedam se, da ljubiti katerokoli osebo je isto. Ljubjena oseba je tista, s katero se najbolj ujameš, ki se najbolj raumeta, to pa je lahko navaden človek, ali pa znana osebnost, prav tako pa se tudi znana osebnost lahko zaljubi v navadnega človeka. Zavezujem se, da ne razmišljam kako je biti z znano osebo, ampak kako je biti s človekom.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila se zaljubiti v znano osebo, ker je vedno popolno urejena.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila se zaljubiti v znano osebo, ker je vedno popolna.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila se zaljubiti v znano osebo, ker je vedno v središču pozornosti.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolial se zaljubiti v znano osebo, ker je pač znana oseba, ter jo pozna veliko ljudi.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila se zaljubiti v znano osebo, ker me vizualno privlači.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila se zaljubiti v znano osebo, ker ima tisto, kar si želim jaz, to je od pozornosti, do denarja, urejenosti, znanja.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila se zaljubiti v znano osebo, ker mislim, da bom postalo bolj prepoznavna in priljubljena.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila se zaljubiti v znano osebo, ke ima karizmo, saj ljudje, ki je nimajo, ne pridejo daleč, oziroma so v ozadju, čeprav imajo veliko denarja.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila se zaljubiti v znano osebo, čeprav se mi ne zdijo znane osebe nič posebnega.
Ko se zavem, da sem se dovolila zaljubiti v znano osebo zaradi katere izmed zgoraj naštetih lastnosti, se ustavim in diham. Zavedam se, da ne potrebujem biti znana in slavna, če hočem biti jaz, če se želim spoznati, če želim vedeti več o sebi. Če bom imela dovolj rada sebe, ne bom iskala ljubezni in zaljubljenosti v znanih ljudeh. Zavezujem se, da preden resnično začnem razmišljati o vezi z znano osebo, ugotovim zakaj imam določena čustva, ter jih predelam.

Ni komentarjev:

Objavite komentar