nedelja, 29. marec 2015

88. dan: Pozornost 10

Danes smo dobili obiske in prišla je tudi ena 6-letna deklica s katero sva se takoj ujeli. Ne samo z njo, tudi njeno starejšo sestro. Ponavadi se zgodi, da se z otroci dobro ujamem in se z njimi razumem. Lahko jim posvetim pozornost in jim ukradem njihovo pozornost, tako da sem tudi sama deležna pozornosti njihove pozornosti.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila izkoristit otroke za potešitev mojih potreb po pozornosti, dotikih in objemih. Ko se zavem, da izkoriščam otroke za potešitev mojih potreb po pozornosti, dotikih in objemih, se ustavim in diham. Zavedam se, da so otroci nezaščiteni in če v njihovi bližini nisi kot čustveno stabilna oseba, potem jim lahko narediš več škode kot koristi. Zavezujem se, da se z otroci ne družim zaradi potešitve mojih potreb, ampak ker jih lahko kaj naučim.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila misliti/predvidevati, da če omenim v povezavi z otroci dotike in objeme, da to drugi ljudje smatrajo takoj kot pedofilijo ali kot človeka, ki izkorišča otroke. Ko se zavem, da mislim/predvidevam, da če omenim v povezavi z otroci dotike in objeme, da to drugi ljudje smatrajo takoj kot pedofilijo ali kot človeka, ki izkorišča otroke, se ustavim in diham. Zavedam se, da je to moje prepričanje, saj če ne bi bilo, me to ne bi motilo in tega ne bi predvidevala. Kot dotike smatram tudi držanje za roko, objemi pa so objemi. Zavezujem se, da če nekaj predvidevam, da to moti samo mene in ni nujno da tudi okolico.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila igrati se z otroci, ker od njih dobim več pozornosti kot od odraslih. Ko se zavem, da se igram z otroci, ker od njih dobim več pozornosti kot od odraslih, se ustavim in diham. Zavedam se, da se starejši od mene ne ukvarjajo z mano, ker nisem njihova generacija, sem pa dovolj dobra za varstvo otrok, ter še všeč mi je to početje. Zavezujem se, da bom počela kar me veseli in kakor se najbolje počutim še naprej.

Ni komentarjev:

Objavite komentar