četrtek, 26. marec 2015

85. dan: Pozornost 7

In potem se začnem spraševati, zakaj sploh tako iščem pozornost in si želim pozornosti. Veliko sem že povedala in predelala, vendar ne vem če sem zadela že bistvo. Veliko je osebno mnenje in počutje. Če se počutiš dobro v svoji koži ne potrebuješ pozornosti drugih. Prav tako iščem izgovore v horoskopu, saj sem po horoskopu levinja. Človek, ki je po horoskopu lev, naj bi bil rad v središču pozornosti, saj je ognjeno znamenje. Vendar obenem jaz sem in nisem levinja. Rada sem v središču pozornosti, vendar samo takrat, ko mi to ugaja, to pa je med ljudmi, katere poznam.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila razmišljati, da potrebujem pozornost zato, ker tako piše v horoskopu. Ko se zavem, da razmišljam, da potrebujem pozornost zato, ker tako piše v horoskopu, se ustavim in diham. Zavedam se, da horoskop je daleč od realnosti in da čeprav tam piše, da so ljudje takega znamenja taki, drugačnega pa drugačni, da to v resnici ne drži, saj se karakter in lastnosti lahko spreminjajo z zavedanjem sebe. Zavezujem se, da ne bom več gledala na horoskop, kot da drži kot pribito.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila predvidevati/verjeti, da je lastnost posameznika določena s horoskopom. Ko se zavem, da predvidevam/verjamem, da je lastnost posameznika določena s horoskopom, se ustavim in diham. Zavedam se, da je posameznik s čustveno stabilnostjo sposoben spremeniti svoje osnovne lastnosti, ter spremeniti karakter. Zavezujem se, da se ne zanašam na horoskop in kaj piše v njemu.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila verjeti, da če piše v horoskopu, da moram biti v središču pozornosti, da v resnici moram biti. Ko se zavem, da verjamem, da če piše v horoskopu, da moram biti v središču pozornosti, da v resnici moram biti, se ustavim in diham. Zavedam se, da so horoskopi so narejeni zato, da ljudi, ki so rojeni v podobnem obdobju, dajejo v kalupe, da se jim lahko določi lastnosti. Zavezujem se, da se ne obnašam tako, kot piše v horoskopu, ker mi se ni potrebno tako obnašati.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila verjeti, da če za moj znak pišejo neke lastnosti, da to zagotovo drži zame. Ko se zavem, da verjamem, da če za moj znak pišejo neke lastnosti, da to zagotovo drži zame, se ustavim in diham. Zavedam se, da če bi prebrali lastnosti vseh znamenj in ne bi vedeli katero znamenje smo, bi se našli z našimi lastnostmi v vseh znamenjih. Ker vemo katero znamenje smo, se poosebimo s tem znamenjem in prevzamemo lastnosti, ki pripadajo temu znamenju. Zavezujem se, da se  ne obnašam tako, kot mi piše, ampak kot sama čutim da je prav.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila brati horoskop in se obnašati tako, kot piše za moje znamenje v njemu, ter iskati pozornost, čeprav tega sploh nočem in ne potrebujem. Ko se zavem, da berem horoskop in se obnašam tako, kot piše za moje znamenje v njemu, ter iščem pozornost, čeprav tega nočem in ne potrebujem, se ustavim in diham. Zavedam se, da je vsak človek unikat, ter tudi če so isto po horoskopu so zelo različni med seboj. Zavezujem se, da se obnašam tako kot čutim in ne tako, kot mi piše.

Ni komentarjev:

Objavite komentar