sreda, 25. marec 2015

84. dan: Pozornost 6

Včasih sem tudi sita pozornosti nekaterih oseb, katere ne morem spravit na nivo, kateri jim pripada, saj od mene želijo veliko več, kot zmorem in sem jim pripravljena dati. So ljudje, ki bi se kar naprej radi pogovarjali z mano o stvareh, o katerih nimam niti jaz niti oni niti malo znanja. Želeli bi govoriti osebne stvari, me osvajajo in govorijo kako sem jim všeč in podobne stvari. Vendar jaz takih ljudi ob katerih se počutim nelagodno in s katerimi ne najdem skupne točke ne morem sprejeti zelo blizu, saj če mi je nelagodno pogovarjati se z nekaterimi ljudmi, porabljam energijo in se sekiram zaradi tega.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila razlikovati med ljudmi, kateri so mi všeč in kateri mi niso všeč, vendar ne vizualno, ampak kako se počutim v njihovi bližini. Ko se zavem, da razlikujem med ljudmi, kateri so mi všeč in kateri mi niso všeč, vendar ne vizualno, ampak kako se počutim v njihovi bližini, se ustavim in diham. Zavedam se, da tako ločevanje ni ravno najboljše, vendar drugače kot tako ne morem funkcionirati, saj me ljudje, ki so vsiljivi ovirajo in preprečujejo moje osebno napredovanje, ki bi bilo hitrejše če jih ne bi bilo in ko bi bila čustveno stabilna bi se posvetila še tem ljudem in jim povedala kar mislim, brez olepšav in opravičevanja. Zavezujem se, da ljudem povem kaj mislim o njih in jim razložim tako mislim o njih.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila se sekirati zaradi ljudi, s katerimi se ne razumem in zaradi njih v sebi ustvarjam stanje, zaradi katerega brez veze trošim svojo energijo. Ko se zavem, da se sekiram zaradi ljudi, s katerimi se ne razumem in zaradi njih v sebi ustvarjam stanje, zaradi katerega brez veze trošim svojo energijo, se ustavim in diham. Zavedam se, da sem za vse reakcije v sebi do kogarkoli kriva samo in edino sama, prav tako pa lahko tudi sama s pomočjo tega, da se umirim in čustveno stabiliziram preprečim reakcije, ki bi nastale, če se nebi umirila in čustveno stabilizirala. Zavezujem se, da kot čustveno stabilen človek lahko komuniciram s komerkoli.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila bežati in se skrivati pred ljudmi, ki gojijo kakršnakoli čustva do mene. Ko se zavem, da bežim in se skrivam pred ljudmi, ki gojijo kakršnakoli čustva do mene, se ustavim in diham. Zavedam se, da kot čustveno stabilen človek lažje razložim sočloveku, kateri hoče od mene karkoli povezanega s čustvi, da jaz tega ne morem jim dajati, ker pač razmišljam in delujem drugače. Zavezujem se, da razložim ljudem, kaj lahko pričakujejo od mene.

Ni komentarjev:

Objavite komentar