sreda, 11. marec 2015

74. dan: Levičarji in desničarji

Da ne bo pomote, naj povem, da pišem o ljudeh, ki pišejo z levo oziroma desno roko, vendar sem še vedno pod vtisom energij, ki so me preplavile, zato se ne spomnim prave besede. Pred časom sem se z nekom pogovarjala, če ve kaj o levičarjih in desničarjih, pa je rekel, da ne ve. Danes pa me je presenetl z informacijo, da je te podatke dobil preko portala. Zvedela sem, da je večina desnoročnih ljudi, usmerjena v um in/ali strukturo, medtem ko, so levoročni ljudje bolj usmerjeni v telo, čustva in/ali energijo. Ti podatki so v meni povzočili naval energije, ki se je pričela z jokom, kasneje pa se stopnjevala v hkratni smeh in jok. Počutila sem se, kot da bi našla manjkajoči košček, kateri pa je hkrati odprl nova vprašanja, vendar ta niso tako pomembna. 
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila obremenjevati se s tem, ali je prav. da se jokam in smejem. Ko se zavem, da se obremenjujem s tem, ali je prav, da se jokam in smejem, se ustavim in diham. Zavedam se, da se človek lahko smeje in joče, če je smeh in jok fizičnega izvora in ne čustvenega. V tem primeru sem se počutila preveč izpopolnjena, tako da sem mislila, da je to zaradi čustev, vendar obenem sem imela občutek, da je to fizičnega izvora. Zavezujem se, da delujem tako, da si ne lažem.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila. da je um prevzel vlogo in začel postavljat nove teorije v moji glavi. Ko se zavem, da je um prevzel vlogo in začel postavljati nove teorije v moji glavi, se ustavim in diham. Zavedam se, da je bila reakcija zelo močna in je bilo veliko misli v moji glavi, poizkusila sem se posvetiti joku in smehu, ter tudi dihanju, pri katerm sem ugotovila, da je plitev in pospešen. Poizkusila sem se umiriti. Zavezujem se, da ko opazim, da um prevzema kontrolo, se umirim in diham.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila postavljati si nova in nova vprašanja, ko sem že dobila odgovor. Ko se zavem, da si postavljam nova in nova vprašanja, ko že dobim odgovor, se ustavim in diham. Zavedam se, da bom tako samo še bolj zmedena, kot sem že sedaj. Zavezujem se, da poizkusim razrešiti kar me mori.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila biti zmedena glede tega pod kaj spadam, saj sem se rodila kot levičarka in so me potem spreobrnili v desničarko. Ko se zavem, da sem zmedena glede tega pod kaj spadam, saj sem se rodila kot levičarka in so me spreobrnili v desničako, se ustavim in diham. Zavedam se, da nisem edina takšna in sem pač tako edinstvena kot vsak posameznik na tem planetu. Zavezujem se, da se ne oziram na to, s katero roko pišem ali jem.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila iskati vzrok/besedo, ki me je spravila v jok. Ko se zavem, da iščem vzok/besedo, ki me je spravila v jok, se ustavim in diham. Zavedam se, da me je v jok spravilo celotno besedilo, spoznanje, saj sem zaradi tega zadihala in čeprav mi ne pove veliko, sem veliko zvedela. Zavezujem se, da ne iščem vzroka, če ga vidim.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila pomisliti na to, da me oseba, ki mi je posredovala to sporočilo, spoštuje in ima rada na nek način in ji nekaj pomenim. Ko se zavem, da pomislim na to, da me oseba, ki mi je posredovala to sporočilo, spoštuje in ima rada na nek način in ji nekaj pomenim, se ustavim in diham. Zavedam se, da sem si lagala, da je samo spoznanje bistva povedanega vzrok za jok, ampak je tudi to, da me ima nekdo rad, da tej osebi nekaj pomenim. Zavezujem se, da si ne lažem.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila si lagati, da je za jok krivo samo spoznanje. Ko se zavem, da sem si lagala, da je za jok krivo samo spoznanje, se ustavim in diham. Zavedam se, da z laganjem sama sebi si ničesar ne pomagam, vendar nisem tega storila za nalašč, ampak preprosto se nisem spomnila na te misli. Zavezujem se, da prej premislim in pogledam samoiskreno vase, preden kaj rečem.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila predstavljati, da je ta oseba to naredila, ker ji nekaj več pomenim. Ko se zavem, da si predstavljam, da je ta oseba to naredila, ker ji nekaj več pomeni, se ustavim in diham. Zavedam se, da temu ni tako in da je naredila zaradi tega, ker sem jo o tem pred časom spraševala in je danes imela možnost zvedeti to in je vprašala. Zavezujem se, da si ne predstavljam nekaj, kar ni realno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar