četrtek, 26. februar 2015

62. dan: Prsti in misli ter problemi 4

Danes se bom lotila prstanca na desni roki, kateri ima na sebi manjšo ranico. Prstanec predstavlja zvezo, desna roka pa manifestacijo. Torej upam, da si razlagam prav, da imam na tem področju željo po manifestaciji oz rada bi imela partnerja, ker ga trenutno nimam. 
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila razmišljati o partnerju, čeprav še nisem pripravljena nanj. Ko se zavem, da razmišljam o partnerju, čeprav še nisem pripravljena nanj, se ustavim in diham. Zavedam se, da za partnerstvo mora biti človek dovolj zrel in odgovoren. Ja vem, da je veliko ljudi mlajših od mene, ki se poročajo in imajo družine, vendar vsak posameznik je drugačen in ne moreš se primerjat z nikomer. Zavezujem se, da ko sem pipravljena na partnerja razmišljam nanj, ne prej.

Odpustim si, da sem prejela in si dovolila razmišljati o nekomu poleg mene prej, preden sem sama sebi najboljši partner. Ko se zavem, da razmišljam o nekomu poleg mene prej, preden sem sama sebi najboljši partner, se ustavim in diham. Zavedam se, da sem drugim lahko dober partner šele takrat, ko postanem sama sebi najboljši partner in ko v resnici ne bom nikogar potrebovala poleg sebe, vendar bom s partnerjem v tem primeru rastla in se razvijala ter se podpirala med seboj. Zavezujem se, da postajam sama sebi najboljši partner.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila se bati, da bom ostala sama, če si ne bom poiskala partnerja do določenega leta. Ko se zavem, da se bojim, da bom ostala sama, če si ne bom poiskala partnerja do določenega leta, se ustavim in diham. Zavedam se, da se partnerja lahko najde pri 15 ali pri 51 letih, vendar bolj pomembno od najti partnerja je najti pravega partnerja, s katerim se razumeta in spoštujeta. Zavezujem se, da tudi če kamlu ne dobim partnerja, ne bom ostala sama, saj je veliko moških na planetu, ki si želijo partnerice.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila verjeti, da če je ženska starejša in samska, da bo taka tudi ostala, saj je bil v moji mladosti popularen izraz za starejše samske ženske stara devica in nočem, da me tako kličejo otroci, čeprav mogoče tega izraza sploh ne poznajo več. Ko se zavem, da verjamem, da če je ženska starejša in samska, da bo taka tud iostala, saj je bil v moji mladosti popularen izraz za starejše samske ženske stara devica in nočem, da me tako kličejo otroci, čeprav mogoče tega izraza sploh ne poznajo več, se ustavim in diham. Zavedam se, da so ta izraz otroci, ko sem bila tudi sama otrok uporabljali za ženske, katerih niso marali ali so imeli slabo mnenje o njih. Ne vem kako mnenje imajo ljudje o meni, vendar sama imam o sebi dobro mnenje in to je pri meni in za mene edino kar šteje. Zavezujem se, da nisem stara devica in je bolje, da pozabim na ta izraz, ter se imam dobro takšna, kakršna sem, saj sem takšna najboljša.

Ni komentarjev:

Objavite komentar