četrtek, 19. februar 2015

55. dan: Kihanje in lubosumje/fovšija

Ne vem ali to spada skupaj, ampak jaz sem besede v naslovu uspela povezati. Gledam fotografije, ter berem objavo ene gospodične, ki se ukvarja s podobnimi stvarmi kot jaz, ter v tistem trenutku kihnem. V mislih grem malo nazaj, ter ugotovim, da pa je to lahko znak, da naj neham biti ljubosumna nanjo, ter se raje še sama potrudim po najboljših močeh, dam bom tudi jaz nekoč na njenem mestu.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila biti ljubosumna na osebo, ki se trudi za svoj uspeh. Ko se zavem, da sem ljubosumna na osebo, ki se trudi za svoj uspeh, se ustavim in diham. Zavedam se, da se tudi ona trudi že kar nekaj časa, da je postala tako uspešna kot je sedaj. Sama sem na začetku poti in nimam izkušenj. Zavezujem se, da se ne primerjam z drugimi ljudmi in nisem ljubosumna nanje.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila misliti/predvidevati, da je kihanje in lubosumje/fovšija povezano. Ko se zavem, da mislim/predvidevam, da je kihanje in lubosumje/fovšija povezano, se ustavim in diham. Zavedam se, da nimam dovolj znanja povezovati določenih reakcij z miselnimi vzorci. S tem, ko sem dala prednost prvi ideji, sem dala prednost umu, da sam pove, kaj si želi, da jaz mislim, da je prav in ne kar je v resnici prav, vendar to kihanje me je zbudilo, da sem pričela razmišljat o ljubosumju, saj če ne bi kihnila, bi šlo to mimo mene. Zavezujem se, da ne sklepam prehitro o pomenu določenih reakcij od različnih miselnih vzorcih in podzavestnih problemih.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila ne opaziti, da sem ljubosumna na določeno osebo. Ko se zavem, da ne opazim, da sem ljubosumna na določeno osebo, se ustavim in diham. Zavedam se, da je težko biti samoiskren in videti svoje napake in primanjklaje, vendar s časom in vajo je tudi to mogoče. Zavezujem se, da bom hitreje prepoznala svoja čustva in čustvene reakcije.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila biti ljubosumna na osebo, ki je objavila fotografije na katerih je prikazano kako jo snemajo za neko oddajo. Ko se zavem, da sem ljubosumna na osebo, ki je objavila fotografije na katerih je prikazano kako jo snemajo za neko oddajo. Zavedam se, da je to snemanje povezano tudi z resničnostnim šovom v katerem je tekmovala in to kar so jo snemali ni za njeno oddajo, ampak je samo nejna predstavitev. Ljubosumje se je pričelo zato, ker si želim imeti tudi sama svojo oddajo. Zavezujem se, da si bom delal reklamo na vsakem koraku, se izpopolnjevala, delala vloge in se še drugače javno kazala, da me bodo opazili in po želji tudi mene povabili v kako sodelovanje.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila biti ljubosumna na osebo, ker sem kamere povezala z njeno lastno oddajo katero bi lahko snemala. Ko se zavem, da sem ljubosumna na osebo, ker sem kamere povezala z njeno lastno oddajo aktero bi lahko snemala, se ustavim in diham. Zavedam se, da ima več znanja in se je že dogovarjala za lastno oddajo, sama pa še nisem znana nikjer in za televizijo še ne obstajam. Zavezujem se, da se ne primerjam in nisem ljubosumna na druge, ker to ni potrebno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar