sreda, 17. februar 2016

147. dan: Denar

Vsakič ko pogovor pride do teme denar zmrznem. Ne morem in ne morem govoriti o tej temi. Imam občutek, da ga ne potrebujem, vendar brez njega se ne da živeti, ne v tem sistemu. Zaradi tega sem tudi slabe volje in depresivna, tako kot veliko ljudi, kateri nimajo denarja, saj je pomanjkanje denarja, izguba službe in podobne stvari povezane z denarjem med glavnimi vzroki za depresijo. Čeprav denar ni ničesar več kot papir na katerega je natisnjena številka, mu dajemo prevelik pomen. Kako pa naj, saj je vse to nujno, ker vsi, no večina zahteva od nas ta papir, da nam nudi svoje usluge, ter tudi država ga ima rada, ter nam ga pobere vedno več. 
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila razmišljati, da je vse pogojeno z denarjem, čeprav so najboljše stvari in največje stvari neodvisne od njega, to pa so gibanje, narava, zrak, ptice, sonce in še veliko stvar, res pa je, da je lepih stvari vedno manj ravno zaradi denarja in pohlepa.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila verjeti, da denar je manj vreden zaradi nekaterih ljudi, ki so preveč pohlepni, vendar je večina na nek način preveč pohlepna, večina si želi več, kot potrebuje, tudi jaz.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila verjeti, da če imaš denar, da si lahko vse privoščiš, če nimaš denarja pa si ne moreš ničesar privoščiti, vendar tudi denar ne more kupiti vsega.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila verjeti, da če ni rednih prilivov denarja, to če si brez dela, te ne plačujejo, nimaš dovolj posla, da je konec sveta in ne moreš preživeti, vendar si lahko veliko pridelaš doma, vzgojiš sam hrano, vendar vseeno nimaš denarja za državo, ki hoče več in več, ter zato si vedno slabše volje in izgubljaš voljo do druženja, življenja in padeš v depresijo in nimaš niti volje iskati dela in posla in se ti nič ne da in je vedno slabše in slabše.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila si želeti, da bi bil svet brez denarja, vendar si hkrati ne morem predstavljati kako bi ta svet deloval, ker vse deluje na dolgu, na minusu, kdo je komu kaj dolžan in kdo je bolj v minusu in zakreditiran, čeprav tega ne bi bilo, če bi uvedli drugačne valute, drugačen način prodaje in kupovanja.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila imeti strah pred bogatejšimi, saj imam občutek, da imajo premoč nad menoj, vendar tudi bogati se bojijo bogatejših, ter bolj ko so bogati, več denarja si želijo in upajo, da bodo dobili vedno več in več.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila dopustiti, da se vse to dogaja, ker dovoljujem njihovo početje, tako da kupujem, prodajam, da volim oz ne volim posameznikov, ki se bojijo ljudi nad sabo, ker imajo več denarja, dopuščam, da nisem eno bitje, ki ima en glas, ki je pomemben, dopuščam, da me ustrahujejo in ukazujejo preko papirja, ki mu pravijo denar, dopuščam, da upravljajo z mojim življenjem, ter se ne postavim zase, tako da se zavem, da sem tudi jaz odgovorna za svet kakršen je, ter tudi jaz sem lahko en delček k spremembi sveta na bolje.

Zavezujem se, da sem aktivna, da me ni strah zaslužiti denar, ker denar še vedno poganja svet, ni me strah govoriti o denarju in me prositi in zahtevati, da me plačajo za moje delo, ker vsako delo, ki je pošteno je delo, ter če ne bo valuta čas, do takrat bomo delali za denar in se ga ne bom bala in se ga ne bom oklepala, potrebujem ga za preživetje in dostojno življenje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar