četrtek, 30. julij 2015

123. dan: Prodajanje sebe

Ne bom govorila o prostituciji, ampak o vsakodnevnem prodajanjem sebe drugim ljudem zaradi svojega obstoja, zaslužka in vsega povezanega s tem. Če smo brezposelni in želimo dobiti delo, se moramo prodajati, če imamo podjetje, se moramo prodajati in tako pridobiti stranke. Najlažje je, če imaš nekoga, ki to dela reklamo, vendar ej dobro, da si jo znaš narediti tudi sam.
Odpustim si, da sem sprejla in si dovolila verjeti, da sem dovolj dobra v prodaji sebe in svojega posla, vendar rezultati kažejo ravno nasprotno, namreč da se ne znam prodajati, saj poslu slabo kaže.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila iskati poti, da bi pridobila stranke, čeprav obstaja veliko člankov na spletu in tudi knjig glede tega.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila zavračati pomoč drugih, kateri so mi svetovali določene stvari, za katere sem mislila, da sem jih že dovolj dobro naredila, vendar kaže, da to ni tako.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila predvidevati, da bom dobila stranke že s tem, da bom imela dovolj dobro idejo in bom na tak način pridobila stranke, kar se je izkazalo za napačno predvidevanje, saj kljub temu, da veliko ljudi omeni, da ideja je super, še nisem imela nobene resne stranke.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila se bati se predstaviti drugim, ker se bojim, da nisem dovolj dobra, da ne bom zmogla vsega skupaj speljati tako, kot sem si zamislia, da znajo drugi kuhati bolje od mene, da ne bi znala skuhati tistega, kar bi se želeli naučiti in tako dalje, vendar nihče ne ve vsega in vsak se uči. Nekateri znajo neko stvar bolje, nekateri znajo kaj drugega bolje, zato je vsaka stvar, katero znam pripraviti posebna, ter jo nekateri znajo narediti bolje od mene, spret drugi pa še niso slišali zanjo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila se počutiti manjvredna, ker sem samouk in ne obvladam vsega, saj tudi drugi, ki so hodili v šole, ne obvladajo vsega, ker ne morejo vsi obvladati vse.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila se bati se prodajati in s tem prodajati moje znanje drugim, kateriga potrebujejo ali si ga želijo imeti.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila se izogibati stvarem in dogodkom s pomočjo katerih bi izboljšala posel in pričela z delovanjem in delanjem tistega, kar me veseli, mi nekaj pomeni in si želim delati to.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila bati se predstaviti sebe drugim, prav takšno kot sem, z vsemi pozitivnimi stvarmi, kot tudi negativnimi, ter se ne bati stopati po svoji poti, ki je edinstvena, vendar obenem so po podobnih poteh ljudje že hodili, ter imajo zato izkušnje, za katere bi jih lahko vprašala in bi mi pomagali z nasveti in kako naj se v resnici predstavim drugim.

Ni komentarjev:

Objavite komentar