torek, 21. julij 2015

122. dan: Partnerstvo in razlika v letih

Idealni par zame je takrat, ko je partner stareši od partnerice vsaj za malo, ter za največ 10 let. Da, to je moje mišljenje, ki skoraj še sedaj ostaja enako, vendar se počasi spreminja in mehča. Ugotovila sem namreč, da so lahko tudi moški, ki so mlajši od mene resni in se z njimi ujamem, ter ne mislijo samo na spolnost.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila predvidevati/verjeti, da mlajši moški od mene mislijo samo na spolnost. Ko se zavem, da predvidevam/verjamem, da mlajši moški od mene mislijo samo na spolnost, se ustavim in diham. Zavedam se, da razmišljanje o spolnosti ni odvisno od starosti, ter tudi ne od spola. Tudi ženske razmišljamo o spolnosti, vendar si ponavadi o tem ne upamo govoriti ali predlagati nepoznanemu moškemu, da bi rade imele odnos z njim, ker ni nas takoj imeli za lahke, medtem pa nekateri moški prav vulgarno sprašujejo in se ponujajo ženskam, kar pa mene osebno odbija. Edina stvar, katero lahko naredim pri takih ljudeh je, da jim ne posvečam pozornosti, se jim umaknem in poizkušam ostati mirna. Zavezujem se, da se zavedam, da razmišljanje o spolnosti ni odvisno od starosti in spola, ampak od zrelosti posameznika in se ljudem, katere vidim, da se ne obnašajo primerno, umaknem.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila predvidevati, da so ženske, katere veliko govorijo o spolnosti lahke, saj naj bi take ženske po mojem mnenju menjavale partnerje, kar pa v resnici mogoče sploh ni res in je to samo moje predvidevanje.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila predvidevati, da lahke ženske grego vsak večer v posteljo z drugim partnerjem, čeprav je to samo moje mišljenje. 
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila označiti ženske, ki si upajo govoriti v javnosti o spolnosti za lahke ženske, čeprav to počnejo samo zato, ker ta tema zanje ni tabu.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila označiti določeno govorjenje o spolnosti za vulgarno, saj me določene besedne zveze odbijajo, ter s tem tudi moški, kateri jih izgovarja.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila imeti izraz vulgarno kot nekaj slabega, nekaj grdega, ter vulgarne besede govorijo ljudje, kateri želijo užaliti sočloveka ali ga imajo za manj vrednega.

Odpustim si, da sem spejela in si dovolila verjeti, da izraz vulgaren pomeni tisto, kar jaz predvidevam da pomeni in nisem pogledala v slovar, kjer je razlaga tega izraza in kjer piše pomen te besede, ki je: 

vulgáren -rna -o prid., vulgárnejši (ȃ) 
  1. 1. ki se glede na moralna, družabna pravila zelo neprimerno vede, govori; prostaški, grob: vulgaren človekta ženska je precej vulgarna
    // ki je glede na moralna, družabna pravila zelo neprimeren: vulgaren izraz; vulgaren jezik / vulgarno posmehovanje zelo neprimerno, žaljivo
  2. 2. ki obravnava, prikazuje kaj preveč aktualno poenostavljeno, preprosto: vulgarna kritikavulgarna umetnost / ekspr. vulgarni marksist
    // preveč poenostavljen, preprost: vulgarna predstava o življenju; vulgarno primerjanje možganov s telefonskim aparatom
  3. 3. knjiž. domač, ljudski: rastlina ima vulgarno ime velikonočnica
    // navaden, vsakdanji: vulgarne človekove potrebe; ukvarjati se mora s samimi vulgarnimi rečmi
    ♦ 
    filoz. vulgarni materializem filozofska smer v 19. stoletju, ki razlaga družbene zakonitosti in mišljenje po analogiji z naravnimi zakoni; lingv. vulgarna latinščina neknjižna, pogovorna zvrst latinščine
vulgárno prisl.:
       
vulgarno se izražati

ter, 

Vulgaren (latinsko, "navaden, vsakdanji, preprost", iz vulgus, ljudstvo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila verjeti, da so idealni pari samo tisti pari, ki imajo točno določeno razliko v letih med njimi in so ženske mlajše od moških. Ko se zavem, da verjamem, da so idealni pari samo tisti pari, ki imajo določeno razliko v letih med njim in so ženske mlajše od moških, se ustavim in diham. Zavedam se, da so idealni pari tisti pari, kjer se partnerja ujameta, se razumeta in pogovarjata, se podpirata in sodelujeta in partnerstvo nima nobene veze z leti. Zavezujem se, da se ne ubadam z razliko v letih pri partnerjih, ampak gledam kako se z njimi razumem.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila verjeti, da če je moški veliko starejši od mene, da je slab. Ko se zavem, da serjamem, da če je moški veliko starejši od mene, da je slab, se ustavim in diham. Zavedam se, da če sem imela en primer, da me je 18 let starejši moški izsiljeval, mi grozil, žalil in poniževal, da so vsi približno toliko starejši moški takšni. Odnos moškega od ženske ni pogojen z leti, ampak z njihovim razmišljanjem in osnovnim obnašanjem v vsakdanjem življenju. Zavezujem se, da ne mečem vseh veliko starejših moških v isti koš, saj so moški zelo različni.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila starejše moške označiti kot slabe, ker sem imela enoslabo izkušnjo in zaradi te izkušnje vse posplošujem, kar pa ni prav.

Ni komentarjev:

Objavite komentar