sobota, 20. junij 2015

117. dan: Strah pred bolečino

Ko se zbodeš boli, ko se urežeš boli, ko padeš boli, ko si kaj zlomiš boli. Vedno kaj boli. Mene boli koleno še vedno, čeprav mi je že leto nazaj padel nanj poleno, tisto meterško, kriva sem bila pa sama, ker sem nastavila koleno, da je gor padlo in sicer zato, ker se mi ni dalo delati. Vedno, ko nočem delati se na nek način poškodujem. In potem me boli, čeprav se bolečini izogibam. Ne maram bolečine, sploh take, pri kateri si ne morem pomagati, to je ko me boli glava ali pa ob menstruaciji. Zaradi tega, ker se bojim bolečin, se bojim špikanja z iglami, to je dajanja inekcij in jemanja krvi, bojim se poškodovati, si kaj zlomiti, bojim se bolečin na splošno.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila bati se bolečin. Ko se zavem, da se bojim bolečin, se ustavim in diham. Zavedam se, da bolečine bodo, ali se jih bom bala ali pa jih bom sprejela. Če jih bom sprejela in se bom sprijaznila z njimi bo vse lažje. Zavezujem se, da bom sprejela bolečine kot nekaj normalnega in vsakodnevnega in če bodo prehude jih bom predihala.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila imeti strah pred bolečino.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila bati se igelj.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila bati se inekcij.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila bati se jemanja krvi.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila bati se urezati.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila bati se zvinov.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila bati se zlomov.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila bati se poškodb.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila bati se opeklin.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila bati se samopoškodovati ali si sama dati inekcijo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila imeti neprijeten občutek ob skelenju, kateri je posledica ureznin ali odrgnin ali jemanja inekcije/igle iz kože.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila bati se padcev.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila bati se vsega, kar ima za posledico bolečino. Ko se zavem, da se bojim vsega, kar ima za posledico bolečino, se ustavim in diham. Zavedam se, da če se ne bom bala nekaterih malenkosti, da bo moje življenje lažje. Nekatere bolečine so kratkotrajne in minejo hitro, druge minejo hitreje, če se jih prediha, so pa tudi bolečine, ki so dolgotrajne in jih zmanjšajo tablete proti bolečinam. Tabletam se v zadnjem času poizkušam izogibati, vendar opažam, da s pomočjo samoodpuščanj se lahko zmanjša bolečine. Zavezujem se, da se ne bojim bolečine, ker se jo lahko odstrani, zmanjša in prepreči.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila bati se bolečine, ker bolečino povezujem s trpljenjem. Ko se zavem, da se bojim bolečine, ker bolečino povezujem s trpljenjem, se ustavim in diham. Zavedam se, da bolečina in trpljenje nimata povezave, vsaj ne take, kakršno si jaz predstavljam. Torej če me nekaj boli, je to fizična bolečina in je ponavadi kratkotrajna, ter samo boli, ter s časom bolečina preneha. Zavezujem se, da ne povezujem bolečine s trpljenjem.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila se bati višine, ker se bojim padca in poškodb, ter s tem bolečine. Ko se zavem, da se bojim višine, ker se bojim padca in poškodb, ter s tem bolečine, se ustavim in diham. Zavedam se, da četudi sem visoko, da je majhna možnost za padec in poškodbo, če delujem tako, da varujem sebe pred padcem in poškodbami in sem previdna pri premikih na višini. Če drugi zmorejo iti neko pot na višini, ter ne padejo in se ne poškodujejo, potem to zmorem tudi sama. Zavezujem se, da se ne bojim višine, ker to povezujem s bolečino in padcem, saj to s previdnim ravnanjem lahko preprečim.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila bati se poškodb, ker jih povezujem z bolečino. Ko se zavem, da se bojim poškodb, ker jih povezujem z bolečino, se ustavim in diham. Zavedam se, da je to dvoje povezano, vendar če sem previdna in delujem tako, da se posvečam tistemu kar delam, je manjša verjetnost poškodb in s tem tudi manjša verjetnost bolečin. Če sem skoncentrirana na neko stvar in jo delam tako, kot je najbolj varno, se ji popolnoma posvetim, potem ne more priti do poškodb. Če ne pride do poškodb, potem ne pride tudi do bolečin. Zavezujem se, da se koncentriram na to kar počnem in tako preprečim poškodbe in s tem bolečine.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila razmišljati o stvareh, katere posledica so nepojasnene bolečine na fizičnem telesu. Ko se zavem, da razmišljam o stvareh, katere posledica so nepojasnene bolečine na fizičnem telesu, se ustavim in diham. Zavedam se, da nekatere misli niso potrebne in kot posledica so nepojasnene bolečine. Če me nekaj boli, ne da bi se udarila, potem moram ugotoviti o čem razmišljam in predelati tisto stvar, saj misli o določeni stvari imajo rezultat nepojasneno bolečino. Zavezujem se, da če se mi pojavi nepojasnena bolečina, da pogledam o čem razmišljam in predelam misli.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila si želeti otroka, obenem pa imeti pomisleke glede tega, saj nosečnica mora opraviti veliko pregledov in večkrat oddati kri, ter tudi porodne bolečine naj bi bile hude. Ko se zavem, da si želim otroka, obenem pa imam pomisleke glede tega, saj nosečnica mora opraviti veliko pregledov in večkrat oddati kri, ter tudi porodne bolečine naj bi bile hude, se ustavim in diham. Zavedam se, da nobena bolečina ni tako velika, da je nebi mogla zdržati. Če jo druge ženske zdržijo, potem jo lahko tudi jaz. Ne vem zakaj se bojim nečesa, o čemer drugi ljudje pravijo, da boli, čeprav sama nisem izkusila. To velja za porod. Tudi dajanje krvi ni tak problem, saj ni velikih bolečin, vendar mene je strah tega skelenja, ko ti potegnejo iglo iz kože. Zavezujem se, da se ne obremenjujem z bolečinami, katere ne poznam in ne vem kako hude so, ker jih poznam samo iz poslušanj drugih.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila da se bojim bolečine, ker se ob njej počutim nemočna. Ko se zavem, da se bojim bolečine, ker se ob njej počutim nemočna, se ustavim in diham. Zavedam se, da bolečina ni nikoli tako močna, da bi me ustavila, če tega ne želim. Lahko jo premagam in odstranim, saj poznam vse načine, kako se spopasti z njo. Zavezujem se, da se zavedam, da bolečina me ne more ustaviti, če tega sama ne želim.

Ni komentarjev:

Objavite komentar