nedelja, 10. maj 2015

108. dan: Spletanje kite

Pred dnevi sem na spletu opazila, da je sedaj možno gledati film 50 odtenkov sive tudi na spletu s slovenjskimi podnapisi. Seveda sem izkoristila to priložnost, saj sem se hotela posvetiti bistvu filma, ne pa prevajanju in razmišljanju kaj kdo pove, čeprav sem opazila tudi nekaj prevajalskih napak, oz bi sama prevedla drugače. Vendar to ni bistvo tega, da pišem to. V enemu izmed kadrov gospod Grey splete Anastasiji kito. To je na mene naredilo močan vtis, saj ne poznam veliko moških, kateri bi znali splesti kito. O tej temi sem govorila še z eno osebo, katera mi je rekla, da je verjetno to zato, ker si želim, da bi mi moški spletel kito, vendar se mi to nekako ni ujemalo, čeprav ponavadi ta oseba ugotovi kje je bistvo problema in zakaj se mi v določenem trenutku pojavijo določeni miselni vzorci. Nato sem šla ven nekaj delati, ker sem morala dokončati, kar sem pred dnevi začela. V trenutku, ko sem delala sem našla povezavo. Edino takrat, ko sem prosila neko osebo, da mi naredi kito, si je ta oseba vzela čas zame in mi naredila kito. 
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila povezovati spletanje kite s pozornostjo neke osebe do mene. Ko se zavem, da povezujem spletanje kite s pozornostjo neke osebe do mene, se ustavim in diham. Zavedam se, da ljudje nimajo časa za neumnosti, včasih pa je tudi delanje frizure neumnost, ker hoče biti oseba samo lepa. Zavezujem se, da ne povezujem spletanje kite s pozornostjo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila razmišljati/verjeti/misliti, da večina moških ne zna spletati kit, razen očetje hčerk, peki in slaščičarji, ter seveda frizerji. Ko se zavem, da razmišljam/verjamem/mislim, da večina moških ne zna spletati kit, razen očetje hčerk, peki in slaščičarji, ter seveda frizeri, se ustavim in diham. Zavedam se, da je spletanje kit zelo enostavno in se lahko nauči to vsak, katerega zanima, pa ali je neizobražen, ali pa zelo izobražen. Prav tako kot znajo/ne znajo spletati moški, prav tako znajo/ne znajo spletati ženske, torej je znanje/ne znanje spletanja neodvisno od spola. Zavezujem se, da ne pogojujem znanje/ neznanje spletanja kit s spolom.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila povezovati striženje otroka doma s tem, da ti oseba, katera te striže uveljavlja svojo voljo po frizuri. Ko se zavem, da povezujem striženje otroka doma s tem, da ti oseba, katera te striže uveljavlja svojo voljo po frizuri, se ustavim in diham. Zavedam se, da pred 25 leti se je večina ljudi strigla in frizirala doma, saj ni bilo denarja, ter tudi vsak, ki je znal vihteti škarje je bil že skoraj frizer. Tako so tudi mamice ali očetje strigli svoje otroke doma, pa tudi nekateri moški so se raje strigli doma. Otrokom do določenega leta starosti je vseeno kako fizuro imajo oziroma se ne posvečajo le-tej, ne vsi, nekateri pa ja, zato se jih lahko striže tudi doma, ko pa se otroci pričnejo odločati in niso zadovoljni s frizuro, katero jim naredi "domači mojster" pa sta dve poti, pelje se jih k frizerju, ali pa se pogovori z njimi, da se ugotovi, kako frizuro si želi otrok. Zavezujem se, da ne povezujem striženje otroka doma z uveljavljanjem kako frizuro si želi oseba, katera striže.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila razmišljati, da če v mladosti, kot otrok, nimaš možnosti izbire in odločanja, da nisi zmožen odločanja ko odrasteš. Ko se zavem, da razmišljam, da če v mladosti nimaš možnosti izbire in odločanja, da nisi zmožen odločati ko odrasteš, se ustavim in diham. Zavedam se, da so ljudje, ki mislijo, da otrokom se ni potrebno odločati in tudi če poda svoje mnenje se tega mnenja ne upošteva, se ima otroke za manj vredne. Ti otroci bodo ko bodo zrasli nezmožni odločanja, saj so se v družini odločili, da njihovo mnenje ne šteje nič. Zanje bo odločanje in dajanje predlogov prava muka, saj bodo mislili, da se tudi tokrat ne bodo upoštevala njihova mnenja. Zavezujem se, da najdem pogum in se pričnem odločati tako, kot mislim, da je najboljše za vse, čeprav kot otrok nisem imela te možnosti.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila iskati pozornost pri drugih, ker doma je kot otrok nisem bila deležna, ker povezujem poslušanje mnenj in njihovo upoštevanje kot pozornost, saj ko sem hotela dati mnenje me niso poslušali. Ko se zavem, da iščem pozornost pri drugih, ker doma je kot otrok nisem bila deležna, ker povezujem poslušanje mnenj in njihovo upoštevanej kot pozornost, saj ko sem hotela dati mnenje me niso poslušali, se ustavim in diham. Zavedam se, da so ideje otrok včasih nenavadne in nimajo veze s problemi staršev, vendar če bi me povabili medse, ko so reševali probleme in me pustili do besede, ter poslušali moje ideje, pa tudi če jih nebi upoštevali, bi bilo čisto drugače. Prav zato mislim, da sedaj tako rada govorim nekatere stvari okoli, ker me ljudje poslušajo. Zavezujem se, da ne iščem pozornost pri drugih, ampak si ji posvetim sama sebi.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila okoli govoriti stvari, ki se drugih ljudi niti ne tičejo. Ko se zavem, da govorim okoli stvari, ki se drugih ljudi niti ne tičejo, se ustavim in diham. Zavedam se, da če naletim na osebo, katera me posluša, da zelo rada in veliko govorim. Ker se mi ne dogaja ravno ogromno, potem vzamem temo iz vsakdanjega življenja in govorim o tem, čeprav se včasih zgodi, da nekatere informaciej ne bi smele priti v javnost, ker še niso zrele za javnost. To povezujem s pomanjkanjem komunikacije doma. Zavezujem se, da ne bom govorila okoli stvari, katere se ne tičejo drugih.

Ni komentarjev:

Objavite komentar