petek, 2. januar 2015

9. dan - V novem letu

Tokrat bo objava kratka, vendar iz srca. Cel dan sem bila utrujena in zato čemerna in skoraj depresivna. No bilo je tudi nekaj svetlih trenutkov, ko sem se veselila uspeha, tako svojega, kot od svojih sotekmovalcev na bowlingu. Igrali smo 3 runde in v drugi igri sem si delila prvo mesto. Nisem igrala proti njim, ampak proti sebi. Ko sem se zagledala v kegelj in vanj zakotalila kroglo oz ne vem kako se že reče in sem ga podrla sem res posvetila preveč mislim, da odtavajo, vendar vseeno. Potrebovala sem sprostitev.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila biti depresivna in slabe volje cel dan brez razloga. 

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila biti slabe volje zaradi utrujenosti od premalo spanja. Spala nisem, ker nisem mogla zaradi drugih, ki mi niso dovolili spat, ker si nisem upala ker sem imela čigum v ustih in zato, ker ne vem ali smrčim ali ne in jih nisem želela motit s smrčanjem, če smrčim.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila iti v posteljo s čigumo, saj to ni varno. 
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila misliti, da smrčim in zato ne morejo spati. Ne smem se obremenjevati z drugimi. 

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila iti v takem stanju (utrujena in nenaspana) v avto. Na srečo se ni zgodilo nič, vendar utrujenost podaljša reakcijski čas. 

Zavezujem se, da bom pazila na svojo varnost in varnost drugih, hodila spat brez čigume v ustih, ter se ne obremenjevala kaj si mislijo drugi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar