sreda, 31. december 2014

8. dan - Pometanje pred svojim pragom

Večkrat se mi je zgodilo, da sem napisala kaj, kar ni za javnost, vendar se ne sekiram glede tega. Vsak je svoje sreče kovač in vsak se trudi po svoje. To, kar pišem v blogih in vsebuje v naslovu Pot sprememb je moj osebni blog, ki ga pišem zaradi sebe. Žal ga pišem javno zaradi enega razloga, da ga nekaj malega določenih oseb vidi. Ne morem ga skriti pred javnostjo, ker se ne da, prav tako pa mi ne pomaga, če ga ne pišem javno. Vidim, da sem zelo pomembna oseba, ker druge zanima kaj delam in kako se obnašam in oh in sploh. S pisanjem tega in ostalih blogov pometam pred svojim pragom, vendar mi ga vi smetite in me delate za nekaj, kar nisem. Da, sem polnoletna, vendar ne izdam vsega, žal ne znam napisati tako, da bi lahko opisala samo svoje reakcije, katere so tu pomembne, no, saj se bom sčasoma naučila. To gleda v povprečju 60 ljudi, več jih ne rabim, še to je preveč. Pišem resnico, ne laži. Zato pustite me pri miru, če ne veste kaj in kako in zakaj se gre in ne govorite okol kaj pišem in kaj se dogaja. Sem polnoletna in zato ni treba, da vse moji starši zvedo, sploh ne, če se jih sploh ne tiče.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila čustveno reagirati na očitke tretje osebe.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila počutiti se slabo in manj vredno zaradi očitkov.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila misliti, da so vsi kot jaz, da jih drugi ljudje ne zanimajo in če že kaj preberem, tudi če je javno ne govorim z drugimi o tem, če le ni namenjeno javnosti.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila mislisliti, da so vsi takšni kot jaz in se jim lahko zaupa.

Odpustim si, da sem sprejela in opisala preveč javno nekatere dogodke in preveč natančno povedala o tem kaj se mi dogaja.

Odpustim si, da sem sprejela in povedala v blogih vse, kar me je tiščalo in bolelo.

Zavezujem se, da bom bolj pazila kaj in kako pišem, da ljudje, ki berejo moje objave ne bodo vedelo o čem se gre, vendar bom jaz vseeno predelala moja čustva in občutke.Prav tako na natolcevanja ne bom reagirala burno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar