petek, 6. februar 2015

43. dan: Z nasiljem proti nasilju

Danes sem razdražena in slabe volje. Ne prenesem krivice in današnje obsojanje meteorologov je po mojem mnenju ravno to. Zato sem se čez dan borila in jih branila, da niso sami nič krivi, da je pač za to krivo vreme samo, ter tako naprej in nazaj. Poznam namreč nekaj osnov iz meteorologije in vem, da je vreme zelo nepredvidljivo in male spremembe v naravi lahko pripeljejo do čisto drugačne situacije, kot so jo sprva napovedovali modeli. Tudi modeli niso nezmotljivi, saj so produkt ljudi. No, glede ljudi pa tako ali tako velja, da so zmotljivi. Ne prenesem, da ljudje eden drugega obtožujejo po krivem. No, sedaj sem vse kar sem želela povedala in dala iz sebe, vendar me še nekaj tišči in mi ne da miru.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila jemati kritike, ki so namenjene drugim, ter vem, da niso pravilne, na osebni ravni. Ko se zavem, da jemljem kritike, ki so namenjene drugim, ter vem, da niso pravilne, na osebni ravni, se ustavim in diham. Zavedam se, da ne smem se toliko obremenjevati z mnenji drugih, sploh z mnenji, ki niso namenjena meni osebno. Tudi drugi se lahko sami branijo, ne potrebujejo mene, da jih branim. Zavezujem se, da se ne vtikam v druge probleme, ter pustim, da jih rešujejo sami.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila braniti ljudi, ki ne potrebujejo obrambe. Ko se zavem, da branim ljudi, ki ne potrebujejo obrambe, se ustavim in diham. Zavedam se, da mora vsak reševati svoje probleme in nihče ne more reševati problemov od drugih. Zavezujem se, da ne rešujem probleme drugih.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila očitati ljudem, da niso nezmotljivi, čeprav se tudi jaz velikokrat zmotim. Ko se zavem, da očitam ljudem, da so nezmotljivi, čeprav se tudi jaz velikokrat zmotim, se ustavim in diham. Zavedam se, da se lažje opazi napake drugih, kot svoje napake. Zavezujem se, da ne očitam ljudem stvari, ki jih počnem tudi sama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar