četrtek, 5. februar 2015

42. dan: Spremembe

Odkar sem se odločila, da želim in potrebujem spremembo je minilo že kar nekaj časa. No, kar dva meseca, ko sem dobila namig, da rabim spremembe, da to kar mislim da je to, da ni to. Kmalu po tistem sem začela z delom na sebi, 42 dni nazaj pa sem to delo nadgradila s pisanjem dnevnika, ki ni navaden dnevnik ampak je trening, vaja, je nekaj več, je preizkušeno od veliko ljudi, ki so se na tak način spremenili. Pred časom sem ali pisala ali vlogala o tem, kako vidim spremembe pri sebi in kako velike so, ter opevala, kak teden ali samo nekaj dni po tem, pa se je stvar obrnila, ne vidim več tega napredka. Sem govorila z ljudmi, ki so dali to skozi in so me potolažili, da je to nekaj normalnega, saj proces poteka počasi in se tega ne zavedaš, da pa ljudje opazijo spremembe pri tebi. No, res mi je oseba na FB povedala, da sem drugačna, bolj umirjena in spremenjena na boljše. 
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila biti preveč navdušena nad svojim napredkom. Ko opazim, da sem preveč navdušena nad svojim napredkom, se ustavim in diham. Zavedam se, da sama navdušenost nad napredkom ne škodi, vendar svojemu napredku ne smem dajati čustvenega predznaka. Dobro je opaziti lasten napredek, saj se s tem poplača ves trud, ki se ga vlaga v spreminjanje in sprejemanje sebe, take kot sem. Zavezujem se, da bom gledala na spremembe na sebi povsem realno.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila tlačiti sebe in svoj napredek v negativno smer. Ko opazim, da tlačim sebe in svoj napredek v negativno smer, se ustavim in diham. Zavedam se, da sem človek, ki ima vzpone in padce, vendar če napreduješ, greš vedno naprej in navzgor, vendar enkrat hitreje, drugiš počasneje. Delo na sebi je počasno delo in se ne opazi takoj. Zavezujem se, da se ne ponižujem, saj četudi imam padce vseeno napredujem, čeprav počasneje.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila jemati mnenja in pohvale za samoumevne, ter da mislim, da so vsi komentarji realni. Ko opazim, da jemljem mnenja in pohvale za samoumevne, ter da mislim, da so vsi komentarji realni, se ustavim in diham. Zavedam se, da ne smem biti več odvisna od pohval drugih in moram biti zadovoljna s seboj tudi ko ne dobivam pohval, tudi če nekaj naredim zelo dobro. Prav tako ne smem vsem ljudem verjeti, da komentirajo realno, saj večina ne vidi realno. Moji prijatelji me bodo hvalili, ker se so prijatelji in prijatelji tudi včasih pretiravajo v lepih besedah, da bi bili vredni drugega. Jaz raje vidim, da povedo tako kot je, ter za tem stojijo, kot pa, da se delajo lepe in fine in mi lažejo v obraz. Ti ljudje niso moji prijatelji, ampak navadni hinavci, ki drugemu lezejo v rit. Meni so vsi ljudje enaki in mi ni treba lesti v rit, da vas opazim, samo resnico hočem od vas. Zavezujem se, da ne bom jemala pohvale kot neko nujo, ter več časa posvečala ljudem, ki govorijo realne stvari in me ne poveličujejo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila uporavbljati besedo prijatelji. Ko opazim, da uporabljam besedo prijatelji, se ustavim in diham. Zavedam se, da je besed prijatelji polarna, vendar jo uporabljam zato, da drugi razumejo kaj hočem povedati. Jaz osebno nikomur ne morem reči prijatelj, ker besedo prijatelj definiram kot človeka, ki do njega gojim posebna čustva, je pomembnejši med ostalimi ljudmi, katere poznam, ter se z njim več družim in mu zaupam. Ker noben izmed ljudi v moji bližini ne dosega tega pod kar jaz smatram kot prijatelja. Zato sem v SSKJ našla razlago besede prijatelj, ki sem jo prilepila spodaj. Zavezujem se, da bom od sedaj uporabljala besedo prijatel brez kateregakoli čustva, ter s pomenom, ki je zapisan v SSKJ.

Iskanje po Slovarju slovenskega knjižnega jezika

ge=prijatelj (1) 

  1.      prijátelj  -a m () 1. kdor je s kom v iskrenem, zaupnem odnosu, temelječem na sorodnosti mišljenja, čustvovanja: biti komu prijatelj; imeti prijatelje; dober, velik, zaupen prijatelj; prijatelj mojega sina; prijatelj iz otroških let / že v šoli so postali prijatelji / iron. ti si pa lep prijatelj / družinski, mladostni, osebni prijatelj / kot nagovor dragi prijatelj // kdor ima do koga naklonjen, prijazen odnos: Jugoslavija ima v svetu veliko prijateljev; biti prijatelj otrok, revežev / pes je človekov prijatelj / Društvo prijateljev mladine // s prilastkom kdor s kom dobro sodeluje, zlasti v gospodarstvu: poslovni, trgovski prijatelj 2. ekspr., s prilastkom kar je komu ljubo, drago: gozd je njegov prijatelj; otroku so se živali smilile, zato je pridno krmil svoje prijatelje / krilati prijatelji ptiči 3. ekspr., navadno s prilastkom kdor ima zanimanje, nagnjenje za kaj: oddaja za prijatelje dobre glasbe; biti prijatelj narave, pog. dobre kapljice; nisem prijatelj dolgih sprehodov / to vino ima veliko prijateljev mnogo ljudi ga kupuje, pijepubl. prijatelji smučanja so bili s počitnicami zadovoljni smučarji 4. ekspr. fant, zaročenec: že dolgo ima prijatelja; prišla je na ples s svojim prijateljem ● ekspr. stroji so človekovi prijatelji mu koristijo, olajšujejo deloiron. v stanovanju je našel domačega, hišnega prijatelja ženinega ljubimcaekspr. to je prijatelj v narekovajih to ni prijateljekspr. prijatelj gor, prijatelj dol ne morem ti ustreči, čeprav sva prijatelja; prijatelja spoznaš v nesreči; čisti računi, dobri prijatelji poravnane medsebojne obveznosti omogočajo prijateljske odnose ◊ gastr. domači prijatelj trdo, na rezine razrezano pecivo z orehi in rozinami 

Ni komentarjev:

Objavite komentar