ponedeljek, 26. januar 2015

31. dan: Veze in partnerstvo

V kratkim sem povabljena na neko poroko in sem se zato pogovarjala danes z eno osebo, ki je mlajš od mene in v vezi, kdaj se bo ona poročila in imela otroke. Odgovorila mi je, da naj se brigam zase, jaz pa njej nazaj, da ne potrebujem partnerja. Odvrnila mi je, da ga nimam zato, ker ga nisem sposobna imeti. To me je zabolelo, čeprav sem na nek način vedela, da ima ta oseba tako mnenje o meni. Trenutno imam res obdobje, ko si ne želim partnerja, ko iščem sama sebe in se hočem spraviti v red in ko končam s preobrazbo bi si želela partnerja, ki ima podobno razmišljanje kot jaz in se ne bi dopolnjevala, ampak podpirala in skupaj razvojno rastla. Nikoli mi ni bilo pomembno kakšen je patner po zunanjosti in sem imela zelo različne partnerje, ki pa so imeli eno skupno lastnost. Niso bili pravi zame. Da, še vedno so ljudje, ki so mi vizualno všeč in baje tudi se vidi, kot da bi bila v take ljudi noro zacopana, saj naj bi se smejala ko govorim o tem človeku in kar naprej ponavljam njihova imena, vendar je vizualna privlačnost to, kar je, nič drugega. Vsak dan je več ljudi, ki me vizualno privlačijo, vendar vsi so mi nedosegljivi. Pa tudi če bi mi bili dosegljivi, to še ne pomeni, da bi z njimi imela vezo. Ne znam pravilno razložit mojih mišljenj, pa tudi če bi znala jih je zelo težko razložit. Od partnerja si želim, da se ne kregava in me fizično in psihično ne muči, ter me podpira. Potem pa tudi, da se ob njem dobro počutim. Več pa skoraj ne rabim. Ja, dobro je imeti nekoga ob sebi, vendar moraš biti najprej sam svoj najboljši partner, potem pa lahko še najdeš partnerja v nasprotnem spolu.


Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila čustveno reagirati na pripombo, da nisem sposobna imeti partnerja. Do sedaj sem imela zelo različne partnerje, s katerimi sem bila v vezi več ali manj časa, vendar kot je razvidno se nobena veza ni obdržala. Domači so za vse partnerje, ki so jih spoznali ugotovili, da niso dovolj dobri zame in da so zgube in nič vredni. Ne morem pomagat, da se name lepijo ljudje, katerim v resnici ne pomenim nič, ampak me samo izkoriščajo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila delovati tako, da sem k sebi privlačila partnerje, ki so me samo izkoristili, saj sem preveč dober človek in hočem vsem pomagati na najboljši možen način in drugi vidijo to dobroto in jo izkoristijo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila misliti, da je občasna pomoč nekaterim posameznikom delovanje v dobro stvarstva.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila predstavljati si idealnega partnerja kot nekoga, ki bi mi stal ob strani in mi pomagal v hudih časih, saj to zgoraj predstavljeno je najnovejše razmišljanje in povzetek nekega vloga.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila razmišljati o vezi preden sem sama dovolj zrela zanjo, saj si s časom dokazujem, da moja pot da postanem resnično zrela in čustveno stabilna ne bo kratka in lahka, ampak dolga in težka. 

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila upati, da sem sposobna dobiti in obdržati partnerja že sedaj, ko sem šele na začetku poti. Sedaj se zavedam, da tega nisem sposobna, kaj šele prej, ko sem še nisem se zavedala vsega kar premorem.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila, da me moški vizualno privlačijo, saj to ni realni pogled na človeka.

Zavezujem se, da delam na sebi, da postanem sama sebi najboljši partner in šele potem pričnem z iskanjem partnerja s katerim bi si ustvarila družino.

Ni komentarjev:

Objavite komentar