torek, 6. januar 2015

14. dan - Čustva in fizična utrujenost

Zaradi fizičnega dela danes sem bila fizično utrujena in upam, da bo počitek pripomogel k izboljšanju stanja in bom jutri spočita in pripravljena na nove zmage. Danes, ko sem utrujena prišla domov, ter šla malo pojest, sem telefon pustila v sobi in ko sem se vrnila me je pričakal neodgovorjen klic. Klic sem vrnila in ob koncu pogovora končala v solzah. Ne, oseba kateri sem vrnila klic, ni bila nič kriva za moj jok. Za vse sem kriva sama, moja utrujenost in moje razmišljanje. Zaradi mojega čustvovanja oz jokanja oz odgovorov je oseba ugotovila, da nisem pri volji za pogovor in mi predlagala dihanje. Kmalu sem se spravila k sebi in tej osebi napisala kaj mislim in zakaj taka moja reakcija. Kmalu po koncu pogovora sem pogledala v mail in zvedela, da sem dobila neko nagrado.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila izbrati fizično utrujenost kot izgovor za čustvene reakcije, ki so se mi zgodile.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila čustveno reagirat med pogovorom preko telefona. 

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila želeti si nekaj potem, ko mi je bilo obljubljeno, vendar se zvedela da ne bom mogla dobiti.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila reagirati drugače, kot sem mislila da bom, saj sem informacijo sprejela, vendar sem reagirala, kot da sem užaljena in razočarana nad to informacijo.

Odpustim si, da sem sprejela in si mislila, da pri drugih deluje rek, obljuba dela dolg, čeprav so posredi tehnične težave, sama pa kar velikokrat ne naredim obljubljenega če mi ne paše.

Odpustim si, da sem sprejela in zavrnila vsakršno nadaljno pomoč in nasvete pri gradnji svojega podjetja.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila sprejeti "nalogo" zaradi nagrade, čeprav je v resnici nisem sprejela zato, čeprav sem jo pričakovala in upala nanjo, no bolj mislim, da sem naredila osebi uslugo in bi mi jo vrnila s protiuslugo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila obetati nagrado/ darilo/ protiuslugo, čeprav tega na nek način ne maram. Ne maram biti namreč nikomur nič dolžna in moja naloga ni zahtevna in ni toliko vredna.


Zavezujem se, da fizična utrujenost ni izgovor za moje čustvene izpade, ter da sprejemam darila, ki so mi podarjena.

Ni komentarjev:

Objavite komentar