četrtek, 2. april 2015

92. dan: Pozornost 13

Ugotavljam, da postajam odvisna od pozornosti neke osebe. Že prej mi je godila pozornost te osebe, vendar se je ravno, ko sem ugotovila, da lahko zdržim brez nje in njene pozornosti se mi ponovno pričela intenzivneje pojavljati v mojem živjenju, saj s to osebo sodelujem tudi poslovno in sem pogosto virtualno v povezavi z njo, saj si s to osebo krajšava trenutke, ko mi moral delati vsak sam, tako pa delava vsak svoje vendar tako, da komuniciram s to osebo v vsakem trenutku.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila se tako navezati na dotično osebo, da sem začela razmišljati, da je ta najina poslovna veza že moja odvisnost, saj ko imava vsak svoje opravke pogrešam skupne pogovore. Ko se zavem, da sem se zako navezala na dotično osebo, da sem začela razmišljati, da je ta najina poslovna veza že najina odvisnost, saj ko imava vsak svoje opravke pogrešam skupne pogovore, se ustavim in diham. Zavedam se, da se ta najina veza lahko vsak trenutek prekine in ko bo konec se bom morala znajti sama brez te osebe. Prav zato je dobro, da poizkusim narediti že sedaj kar največ sama, ne glede na povezavo z dotično osebo. Zavezujem se, da jemljem najine pogovore zgolj in samo kot poslovne pogovore in dogovore in nič drugega.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila zanašati se na druge ljudi, da bodo bdeli nad mano in me priganjali za delo, ko se mi ne bo dalo delati in mi tako dajali pomoč, zagon ali pa samo me nadzirali. Ko se zavem, da se zanašam na druge ljudi, da bodo bdeli nad mano in me priganjali za delo, ko se mi ne bo dalo delati in mi tako dajali pooč, zagon ali me samo nadzirali, se ustavim in diham. Zavedam se, da sem polnoleten človek, z vsemi pravicami in dolžnostmi, ki ima svoje podjetje, za katerega more skrbeti in si moram sama najti delo in nekako zaslužiti denar za pokritje tekočih stroškov in preživetje. Če nekdo drug bdi nad mano, ali pa mi pomaga, potem bi ga morala tudi plačati, saj je tudi bdenje ali pomoč delo. Zavezujem se, da se bom pričela zanašati sama nase in samostojno pričela z delom v najkrajšem času od pojava problema ali ko si želim dobiti delo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila misliti/verjeti/si predstavljati pomen besede odvisnost, kot nekaj, brez česar ne moreš živeti in če izgubiš to stvar, potem imaš trenutke, ko ti je zelo težko, saj prestajaš krizo, da spet prideš na stare tirnice. Ko se zavem, da mislim/verjamem/si predstavljam pomen besede odvisnost, kot nekaj, brez česar ne moreš živeti in če izgubiš to stvar, potem imaš trenutke, ko ti je zelo težko, saj prestajaš krizo, da spet prideš na stare tirnice, se ustavim in diham. Zavedam se, da je moja razlaga besede odvisnost lahko napačna, ter sem zato pogledala v slovar, kjer sem našla to razlago: 

odvísen -sna -o; bolj ~ (í; í ı̑ í) star. osamosvojitev ~ih narodov nesvobodnih, nesamostojnih; odvisen od koga/česa biti finančno ~ ~ staršev; uspeh, ~ ~ prizadevnosti; knj. pog. biti preveč ~ ~ mnenja drugih preveč ga upoštevati
odvísni -a -o (í) jezikosl. ~ stavek
odvísnost -i ž, pojm. (í)
SSKJ
odvísnost -i ž (í) stanje, lastnost odvisnega:
  1. a) odvisnost mladiča od matere / medsebojna odvisnost vsega živega sveta
  2. b) v svoji družbeni in osebni odvisnosti si takrat ni upal uprizoriti te drame / ekonomska, finančna odvisnost; odvisnost uspeha od prizadevnosti
    ● 
    publ. šole so bile v veliki odvisnosti od proračuna sredstva za svojo dejavnost so dobivale le iz proračuna; publ. v sonetih je njegova odvisnost od nemške metrike manjša je manj posnemal nemško metriko
    ♦ 
    filoz. odvisnost lastnost pojava, da je pogoj za drug pojav; mat. linearna odvisnost lastnost sistema enačb ali vektorjev, da je ena enačba ali vektor izrazljiv z vrsto drugih enačb ali vektorjev, pomnoženih z določenimi koeficienti
SNB
odvísnostSSKJ -i ž (í)
stanje človeka, ki je odvisen od česa, zlasti mamil: zmanjšati odvisnost; odvisnost od alkohola; zdravljenje odvisnosti; Novo zdravilo ne povzroča odvisnosti E (↑)odvísen

Zavezujem se, da bom poizkusila biti neodvisna od soljudi in drugih materialnih stvari.

Ni komentarjev:

Objavite komentar